Cum sa incorporezi punct de cruciulita pe o geaca de blugi

IMG_1663.JPG

In vara m-am decis sa invat sa cos.

Zis si facut, mi-am cumparat o carte cu cusaturi de baza, am rascolit internetul cautind resurse si m-am pus pe treaba.

Poate cititoarele care cos isi mai aduc aminte de vremurile de inceput – nestiind mai nimic, totul ti se pare greu si iti ia mai mult timp.

Dupa ce am cumparat pinza, ace, si fir, am inceput sa fac primele cruciulite.

img_0900

Intotdeauna am avut o pasiune pentru cusaturile populare, dar nu am apreciat ii-le sau hainele populare neaparat. Mai degraba mi-au placut (si imi plac) lucrurile si hainele neconventionale.

Mi-am redescoperit pasiunea in urma cu citiva ani cind mergind in Romania vara de vara, vedeam tot mai des obiecte artizanale si ii. M-am intrebat cum as putea aplica modelul popular pe alte haine decit cele care se gaseau in Romania la toate magazinele…Din pacate toate magazinele cam vind aceleasi chestii si te cam saturi. Vroiam ceva nou, ceva interesant….

Au inceput sa mi se invirta rotitele creative. Am si primit cadou de la cineva din familie un album foarte pretios de cusaturi populare, facut de o fosta eleva, ca si lucrare de liceu, acum vreo 30 de ani poate.

Rasfoind paginile albumului am ales un model simplu, in culori vesele, asa cum imi plac mie. img_0898

Si am inceput sa cos, iata si ce mi-a iesit:

img_0901
Primele rinduri
img_0884
Progress – coseam la restaurant, la Brasov

 

img_0885
Varianta aproape finala, care am ales sa o potrivesc cu denim

 

 

 

 

Mi-a placut sa cos modelul, dar n-am stiut ca o sa fie atit de ‘tedious’. Am crezut ca nu-l mai termin!

Acum urma sa hotarasc cum sa folosesc modelul, pe ce sa il aplic?

In Canada, vara asta se purtau foarte mult gecile sau jeans-ii cu modele brodate sau croset cusut deasupra, asa ca m-am gindit sa fac si eu ceva asemanator.

Iata si partea din spate a gecii cu modelul final:

img_1663
Geaca de blugi cu model popular

Ce ziceti? Cum vi se pare?

Cind vine vara si o s-o port mai mult, o sa mai fac ceva poze. Mie mi se pare cool si e o metoda in plus sa incorporez modelul popular intr-un fel modern, intr-o geaca pe care o voi purta mult timp de-acuma-ncolo.

P.S. Vreau sa spun ca toata lumea din Romania era impresionata cind ma vedea ca cos. Cineva sa vina din Canada si sa coasa model popular romanesc? Asa ceva nu s-a mai pomenit!! Mai ales ca coseam pe unde-apucam: in vizita la prieteni, pe terasa, la piscina….Lucrul de cusut nu lipsea din geanta mea!

 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s